The true mystery of the world is the visible, not the invisible!
Oscar Wilde

miercuri, 4 august 2010

Jurnal de 4 august




Recitesc carti. Turgheniev. Ne jucam cu plastilina, facem iepuri portocalii.



Pamantul se coace de caldura. In camera, la pranz, nu mai ai aer.






Cica furtunile solare magnetice ajuta creierul sa gandeasca genial si sa gaseasca solutii la probleme dificile.





Azi am facut visinata.


E aromata, ti se plimba pe limba si te pisca tuica din ea.


Lucian zice ca datorita tsunamiului solar am facut asa o visinata buna.





Eliza e tot racita, e mofturoasa si nu prea mananca.


Am tuns-o mai scurt. Parca e frantuzoaica, ii sta bine cu breton.


E prea alintata, e slaba si inalta.


Inventeaza povesti.


Ma intreaba de toate si nu stiu sa raspund pentru toate.


Imi zice ca ma iubeste si ma intreaba de ce sunt suparata. Ii spun ca nu sunt suparata, dar ca as vrea sa manace mai bine si sa creasca mare.






Ma ia de gat si-mi zice ca-i place de mine. Vrea sa dansam si sa topaim pe pat.


Apoi vrea teatru de papusi.






Seara isi spune rugaciunea, ma cearta ca nu stau in genunchi, ca ea.




Zilele noastre sunt frumoase si e bine impreuna.
As vrea sa uit de siropuri si sa plecam intr-o calatorie magica.


Sa te faci bine, pui mic!

7 comentarii :

  1. Da, da, sa te faci bine repede!
    Vreau poze cu mica frantuzoaica in actiune :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim! Dupa ce ca nu manca bine, acum mi-a pus capac, of! Is cam suparata :((

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa te faci bine Pui-Mic!
    (copii au însa faze când nu au pofta de mâncare... nu e nimic patologic; Nepotica noastra nu a mâncat în afara de mere si mocovi, nici un fruct sau leguma crude! spune ca "am sa manânc când am sa ma fac doamna"!)
    Pupiciri Roxana, pupicuri Eliza

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumim, Carmen, draga noastra cititoare! O sa ne facem bine, promitem!
    Si veim la voi in curte sa alergam!

    RăspundețiȘtergere
  5. Lizuca, hai că e lungă lista cu "ce vrem să facem" şi acuş fuge vara...:) Zâmbete şi sănătate!

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumim pentru urari! Multe le-am facut, chiar de nu le-am amintit aici :)
    Zambete si imbratisari si voua!

    RăspundețiȘtergere
  7. Sanatate multa, Lizuca draga! Ufff, nu stiu ce-i cu micutii astia de racesc asa in plina vara

    RăspundețiȘtergere