The true mystery of the world is the visible, not the invisible!
Oscar Wilde

joi, 5 iulie 2012

scrise cursiv

pe Andrei l-am dorit de parca trebuia sa mai fac ceva aici pe Pamant. ceva important. nu mi-as fi gasit locul altfel. abia acum sunt impacata.

o mama cu doi copii are doua suflete. o mama cu trei are trei suflete, dar Dumnezeu cu noi toti...e plin de suflete. cand ai copii ti se multiplica inimile dinlauntru, se nasc inimi noi odata cu nasterea copiilor, si-ti bat acolo in stanga, bum, bum, bum, bum, unison de fericire.


cand vei avea primul copil o sa scriu despre tine, cum te-ai nascut. ca un exercitiu de memorie a unei mame. povestea nasterii tale. fiecare om are o poveste. este o poveste.

Andrei nascut sub o cifra magica, ca si tatal lui, el pe 5 de vara, tata pe 5 de iarna, amandoi Lucian, luces, luminile dupa care eu ma iau.

daca el e mamos si dragostos si ma alinta si ma iubeste, inversul mamoseniei este copilasenia? daaa, sufar de copilasenie! sa nu ma mai vindec!


tot ce regret e mecanismul rece-al operatiei de cezariana, e o neimplinire de-a mea pe care-o port mereu, as da toate pozele mele in schimbul unor poze in care ei stau la pieptul meu imediat dupa nastere, piele pe piele, fericire deplina, inainte de-a doua nastere am visat ca lampa din sala de operatie se transforma intr-un OZN care-mi fura copilasii, de ras si de teama, atat de mult va iubeam...

ce-i poate ura o mama copilului sau? puteri si neinfricari, ca in basme. augmentative de fericire si bucurie, de frumusete si bunatate. dar ce e mai important, ramane ascuns in inima ei, vorbele devin prea mici micute.

bebelusii inca nu au amintiri, dar le pastram noi pentru ei, noi, cei mari, cuvinte, emotii, gesturi, amestecate si curgand prin sinapsele timpului, in hipotalamusul nostru cu amintiri. azi aveai o coroana albastra din fetru, si 8 dintisori, si zambete. sora ta ti-a cantat hepi barsdei, si ti-a scris numele pe cutia cadoului.


te iubim!

5 comentarii :

  1. Mult imi place aceste cuvinte "dar Dumnezeu cu noi toti...e plin de suflete." Cit adevar!!! cita rabdare!!! cita duiosie are EL cu noi!!!

    Multi pupici micului Andrei!!!
    Ma bucur enorm ca a-ti avut parte d eo zi superba!

    LA MULTI ANISORI INCA ODATA (ca am facut-o si pe facebook) :)

    xxx

    Liuba

    RăspundețiȘtergere
  2. Of, de cat timp voiam sa ma aduna sa-ti scriu! Dar acum simt ca e momentul cel mai potrivit: La multi, multi ani pentru Andrei, sa creasca mare si sanatos, sa va aduca numai bucurii! Acelasi lucru iti doresc si pentru Eliza. Sa va aveti unul pe altul mereu si mereu, sa fiti fericiti si sanatosi!
    Am trecut prin cea mai grea incercare a vietii mele acum 1 luna de zile si scrierile tale de zi cu zi m-au ajutat enorm. Sunt insarcinata si s-au detectat ceva probleme la bebelus, si pana nu am efectuat o analiza super complexa, nu am stiut daca pot pastra sarcina sau nu.
    Cu toate ca mai am un baietel de 5 ani jumatate, am suferit enorm la gandul ca s-ar putea sa intrerup intrucat mi-am dorit enorm acest al doilea copil. In fiecare zi, am intrat, te-am citit, ma incarcam si incercam sa merg mai departe cu o credinta fantastica ca totul va fi bine. Mersul la biserica si rugaciunile in gand au contat enorm si acum sunt fericita intrucat analiza e bine, bebe e bine si e fetita. Iti spun toate astea pentru ca sunt convinsa ca ma intelegi perfect si ca sa-ti multumesc pentru cum esti tu. Sa aveti zile frumoase si sa ne auzim cu bine! cu mult drag, Roxana

    RăspundețiȘtergere
  3. Roxana, draga mea draga, ma bucur ca e bine totul, sa fie bebelusa sanatoasa si tu implinita, fericita, aproape de copilasii tai si de Dumnezeu. Imbratisari calde!

    RăspundețiȘtergere