The true mystery of the world is the visible, not the invisible!
Oscar Wilde

vineri, 4 ianuarie 2013

cartea prieteniei

S-au hotărât două englezoaice să scrie o carte pentru fete, o carte plină de idei frumoase, mai vechi sau mai noi, mai inspirate sau mai puțin inspirate, dar care nouă ne place pentru că e o carte a prieteniei.
 
Sfaturile de pe copertă sunt pe gustul nostru:
 
"fă niște prăjituri și linge lingurile!
sapă în grădină și murdărește-ți mâinile!
confecționează măști și pătează-te pe mâini cu cerneală!
invadează dulapurile și răsfață-te! "
 
 
 
Unele jocuri și idei sunt tipic englezești,
dar ne-au plăcut câteva: cum să organizăm un coș de picnic, cum servim ceaiul, cum să scriem o piesă de teatru, sau să facem săculeți cu levănțică, ori sirop de măceșe, crafturile tematice sau spa-ul de acasă, cum să tricotăm, cum să ne îngrijim părul, sau cum să avem grijă de animalele din casă sau de mica grădină (pe care n-o avem), ne-au plăcut lecțiile de magie și de astronomie, dar mai ales cele de prietenie.
 
Iată o idee drăguță: înainte să pleci la plimbare într-o zi friguroasă de iarnă, pune doi cartofi la copt în cuptor sau la microunde. Împachetează-i în mai multe straturi de folie de aluminiu și pune-i în buzunare, ca să-ți încălzească mâinile și ca să-i poți mânca mai târziu, când ți se face foame.
 
Am lăsat deoparte ghicitul în palmă sau în cănile de ceai, sau cum să mânuim o armă de foc...
și-am ajuns la concluzia, după ce-am răsfoit-o amândouă cât se poate de serios, că e minunat să devii o domnișoară manierată și gingașă, isteață și veselă, care are multe prietene, care-și face singură ceaiul, parfumul din petale de trandafiri, ori cadourile pentru cei dragi.
 
Și am mai hotărât că vom scrie și noi o astfel de carte cât de curând, cartea noastră.
A fetelor!

3 comentarii :

  1. Sunteti minunate. Sunt norocoasa ca ti-am gasit blogul si ca te citesc, ai un suflet foarte frumos si chiar am vrut de mult timp sa iti scriu, imi place ca transformi o zi oarecare intr-o zi de neuitat pentru fetita ta. Ca scrii cum numai un om bun si minunat o poate face.
    Cartea, cred ca am sa o cumpar si eu caci pare interesanta, mai ales pentru un copil ce se plictiseste din orice. Ideea de a scrie o carte, numai a voastra e foarte buna...mi-ai sugerat acum si mie. Sper doar sa am timp sa o scriu impreuna cu copiii.
    Va doresc tot binele din lume!

    RăspundețiȘtergere