The true mystery of the world is the visible, not the invisible!
Oscar Wilde

luni, 20 decembrie 2010

E bine



Eliza îmi desenează crocodili şi fetiţe iepuraş cu ochelari şi bujori. Miroase a brad şi e bine. La şcoală copiii ne-au colindat frumos. A. creşte şi eu obosesc repede. I-am făcut fetei o păpuşă nouă. Aş vrea parcă să mai am o fetiţă.
Aseară am stat toţi trei sub brad şi Eliza ne număra, plăcerea ei să numere tot ce vede, mai ales pe noi când suntem împreună.


Unu e Amalia, suioaia mea, doi mama, trei eu, patru tata.
Suntem patru.




Un comentariu :

  1. Sunteti bine, fete frumoase? Ma tot uit pe tv la o stire cumplita, incerc sa reperez imaginile de acolo in imaginile cu ferestrele voastre puse pe site si imi tot fac griji. Domnul cu voi!
    Ruxandra

    RăspundețiȘtergere