The true mystery of the world is the visible, not the invisible!
Oscar Wilde

luni, 3 ianuarie 2011

Sfârşit şi început

de an.


Cu dealuri albe, vin fiert, derdeluş cu sau fără sănii, cocoţat peste vârfuri de brazi cu telescaunul, patinat, făcut îngeri în zăpadă.
Cu mocăniţe, sănii trase de cai uriaşi, apa Moldovei cu balene de gheaţă plutitoare, strigăte, zile pline, foc în sobe, somn lung, mâncare gospodărească.
Nopţi cu hăuieli pe uliţele satului, stele puzderii pe cer, case luminate şi mănăstirea Humor cuminte într-un colţ de iarnă.
Am tras copilaşii pe sanie, şi pe cel zbânţuit şi gălăgios, şi pe cel cuminte şi leneş.




Am avut timp pentru toate, am respirat aer curat şi răcoros, şi am fost împreună cu prietenii.


2 comentarii :

  1. Ce frumoooos!
    Mi-au mers la inima si cuvintele si imaginile.
    Sanatate si un an bun pentru mari si mici.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim, Angela! As pune si foto, ca avem muuulte, dar las doar cuvinte.

    RăspundețiȘtergere