The true mystery of the world is the visible, not the invisible!
Oscar Wilde

luni, 30 ianuarie 2012

Count your Blessings!

30 ianuarie

-20 de grade. Atâta Siberie pot suporta, mai mult nu. Aş trăi într-o vară eternă.


Ei au fost fraţi fraţi, adică i-a dat şi maşina ei portocalie şi, înainte de prânz, a fost ridicată în rang de THE BEST BIG SISTER.
A primt steaua albă, apoi am cântat amândouă prin casă: Steaua mea, mare cât inima mea, mare cât inima taaaa!




Mi-am dat seama că sunt fericită azi, aici, cu ei amândoi, pentru ei, despre ei, că ea îl învăţa să numere, uite-aşa, aici avem 10 bile colorate! şi el râdea lângă ea, şi eu zâmbeam lângă ei, numărând şi eu cu numărătoarea din lemn, numărându-mi binecuvântările pe care le am, de care ar trebui să mă bucur acum, şi aici, un carpe diem mereu şi mereu, fără să mă las deprimată de vreme, de vremuri.



Numără-ţi fericirile pe un abac din când în când!
Face bine. E ca o terapie.


Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu