The true mystery of the world is the visible, not the invisible!
Oscar Wilde

duminică, 8 aprilie 2012

Odă lui

My precious, prietenul meu, dragul meu,
purtat cu mine oriunde, peste tot, oricand, prin nisip, prin iarba, vant, noapte, seara, zori, la bine, la rau...

In ochii lui m-am maimutarit, m-am strambat, alintat,
eu una, happy, sad, pretty girl, ugly girl, and wife, and mother, and friend, and sister...

 Confident, martor, real inapoindu-mi realitatea, neschimbata, neschimbat,
 culorile naturale, vii, viata prinsa cu de toate, de tot felul, de la mic la mare, de la vara la iarna, de la hi-hi, la ha-ha, plans, ras, amestecat si trait,
my dear one!

I am a Gollum,
my precious!
Cu tine si langa tine am trait emotia pura, pasiune furata pe felii de timp, bucuria si placerea mea

- Daca o sa castig la loto imi iau altul, nu va fi ca acesta, de suflet, dar va fi mai bun! tot Canon, si sa vezi atunci navala, lava, gheizer de pasiune ce zace in mine!

- Bine, daca o sa castigi sa-mi spui si mie!

- Doar daca o sa castig...
asta e planul A, pentru visatori, mai e planul B, pentru realisti,
adica o sa mai astept pana la alt aparat foto.

I am SAD!

6 comentarii :

  1. Nici macar nu se poate repara? Al meu are obiectivul bulit, nu ma pot folosi de zoom, dar mai traieste :D Bine, nu se compara cu alt tau, dar tot de suflet e!

    RăspundețiȘtergere
  2. UN OBIECT PIERDUT, UZAT, NEFOLOSITOR , STRICAT, DA MOTIV PENTRU ACHIZITIA ALTULUI

    RăspundețiȘtergere
  3. cat de frumos vorbesti si nu sunt mama desi as vrea, sunt sotie dar nu cum credeam ca voi fi, am un aparat foto bun dar pe care nu-l mai folosesc in ultimul timp pentru ca sunt mai mereu trista. te voi citi si fara foto.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu te necaji,
    continua sa scrii,
    fa poze cu mobilu', daca poti,
    nu conteaza acum calitatea,
    ci momentul incremenit in timp,
    prins in picatura de chihlimbar,
    in aerul de miere.

    In rest, bucura-te de toate,
    duca-se ce trebuia sa se duca,
    nu te mai necaji.

    Iti doresc o saptamina de liniste,
    si Sarbatori cu Bine!

    RăspundețiȘtergere
  5. esti sigura, sigura ca nu se mai poate face nimic? si daca e asa, e de la tine (l-ai dat pe jos) sau de la el? intreb pentru ca eu am dus un aparat (la fel de drag) la reparat, iar cei de la canon au fost peste asteptarile mele: mi-au spus ca piesa de care am nevoie nu se mai fabrica (aparatul meu era ceva mai vechi) si, ca pentru a se scuza ca nu ma pot ajuta, mi-au dat un aparat nou, un echivalent al celui care se dusese.

    RăspundețiȘtergere