The true mystery of the world is the visible, not the invisible!
Oscar Wilde

luni, 23 aprilie 2012

brioșe cu brio

Ca s-o țin ocupată, o iau cu mine la bucătărie, e bine că-i place acolo.
La prânz a făcut brioșe simple, că tot aveam o formă din silicon pe care n-am folosit-o niciodată, că e prea mică,
 și s-a gândit s-o folosească ea, mai ales că e numai bună,
 4 porții pentru fiecare câte o bucată.


Le-am mâncat în parc pe iarbă, hhhmmmm, chiar bune!
Ta-su era mândru că nu vor muri de foame în caz că vor fi singuri acasă, și-a lăudat-o:
Eliza, ți-au ieșit niște brioșe tare bune!
Mulțumesc! a mustăcit ea.
 Ba a și mâncat porția ei toată, ea care nu mănâncă dulciuri de casă. Poate că a fost muncită chiar de dânsa?



Azi nu  avrut la grădiniță. Ne-am plimbat prin parc și-am văzut lumea printr-o lentilă roșie. 
Cerul mov, florile galbene erau portocalii, Andrei indian, totul era mai frumos,
 năzdrăvana mea!


și...

Săru`mâna pentru masă!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu