The true mystery of the world is the visible, not the invisible!
Oscar Wilde

sâmbătă, 29 decembrie 2012

aer. iepuri albi. derdeluș

drum cu mașina, ea în spate vorbind de toate, că prea le știe pe toate, într-o seară, vai mie, i-am spus să mai tacă din gură, s-adoarmă, m-a certat că sunt rea și că ea-i curioasă de toate câte sunt pe pământ.
 
soarele ne-a mângâiat prin geam, suntem cu fața la el și e zi, iar pe cealaltă parte-a pământului e noapte, dacă n-ar fi soarele, noi am muri de frig și de întuneric, dar noroc că după noapte vine iarăși ziua, elogiul ei de la prânz cu ochii micșorați spre lumină.
 
drumul a fost numai vorbe, la o curbă era un semn de circulație care ne arăta să nu călcăm râmele care trec pe șosea, iar la zăpadă se spune snow, și la soare sun, amândouă-s cu S, și ei îi place să facă bujori și să fie cu noi doi.
 
amiază de drag.


Eliza îndrăgește lumina și munții, azi ne-am plimbat. hoinăreală de copil curios. prin culorile mele dragi, alb și roșu măceș. peisaj ca o stare. de liniște. de-acolo vedeam cerul albastru, nemărginitul, dincolo de care ea crede că sunt mulți îngeri pe alte planete


sfârșit de an sus pe deal. cu prietenul nostru la care-am strigat că îl iubiiim! completat științific de ea: mulțumim că ne dai bitamina D!
 
derdelușul ei ca o joacă repetată, sus, jos, apoi altă joacă de urmărit urme pe zăpadă, unele de lupi, de iepuri albi sau de păsări, cele în formă de 3 bețe.
 
și-un urs din zăpadă, cu limba scoasă afară ghiduș, cu floare în păr și fularul mamei la gât. pe care s-a urcat ca să-l țină în brațe.


 păsări prin ascunziș roșu,
 o codiță de iepure alb fugind pe lângă noi, a fost prea rafid! crengi pocnite spre alb și spre soare, mâțâșori de decembrie. gândurile mele aici și cu ea, cea pe care-o iubesc.


zi a noastră. de pus în amintire.
Soare, mă auzi, să nu ne părăsești niciodată! cineva aici jos te iubește!

Un comentariu :

  1. Draga Roxana, acum, la cumpana dintre ani, doresc sa-ti transmit gândurile mele bune, sa-ti urez sanatate si numai bucurii în Anul 2013! La multi ani!
    PS: Spargatoril de nuci "va zbura" mâine în zori de zi catre România. Verisoara mea il va trimite cu posta, dupa revelion. Va pup

    RăspundețiȘtergere