The true mystery of the world is the visible, not the invisible!
Oscar Wilde

vineri, 14 decembrie 2012

prietenul ei

ger de tundră. înconjurați de-o pâclă deasă, ninși ca la polul nord. seara ne uităm la povestea omului de zăpadă, ei îi place melodia, mie îmi place melodia, și lălăim amândouă cu pătura trasă pân` la obraji și cu gura până la urechi, cu Andrei între noi.
e fascinată de aurora boreală.
e ca o magie, nu, mama?
daa, cerul e magic acolo!
aș vrea să văd și eu magia asta, și să zbor cu zăsnoumen, e prietenul meu cel mai bun!  
 
 aseară l-am desenat, al meu de pus în brad, al ei de agățat deasupra patului, să-l viseze. 

și timpul ăsta zboară grăbit spre capătul pământului, nici nu știu când și cum, ea vrea să facem căsuțe, reni, stele, magi, globuri, lui Andrei îi apar caninii;
am început Cartea neliniștirii a lui Pessoa, frumoasă, dar tristă, aș vrea ceva mai luminos și mai vesel
 
 
diseară pictăm aurore!

Un comentariu :

  1. Ce minunat.. Un cer magic!
    Si vise cu zboruri protejate..
    - mie imi place si versul acela: inotam prin cerul inghetat (din cintec..)
    Seara frumosa,
    iarna frumoasa!

    RăspundețiȘtergere