The true mystery of the world is the visible, not the invisible!
Oscar Wilde

vineri, 4 iunie 2010

Aşa mamă...

aşa fiică...



Îmi plac hainele gen mother and daughter set, păcat că nu prea găsesc rochiţe sau alte accesorii la fel.




Azi ne-am făcut bentiţe pentru vară, ne-am inspirat de aici

http://pm-betweenthelines.blogspot.com/2009/03/headband-aka-serre-tete-tutorial.html


Apoi am ieşit să alergăm pe dealuri.







Mirosea a romaniţă şi a bălţi de ploaie. În spatele nostru se auzea o ceată de broscoi.



Cât de frumoasă e simplitatea lucrurilor!































6 comentarii :

  1. Sunteti dragute în Partnerlook! Cum altfel?!
    Weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ale voastre sunt mai faine!:)) Unde le-ai facut mai late si materialul e mai frumos..:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Thank you, Megan, for your visit ! I am in love with your blog and your style!
    God bless your family!

    RăspundețiȘtergere
  4. Materialul l-am luat pentru doua sortulete, dar a ajuns baticute :) Multumesc de vizita!

    RăspundețiȘtergere