The true mystery of the world is the visible, not the invisible!
Oscar Wilde

luni, 28 iunie 2010

Tu ce hram porţi?

















Sunt zilele de hram ale Bacăului.
De sfinţii Petru şi Pavel.


Şi dacă e criză, autorităţile au pregătit un program de distracţie ca de obicei.
Adică muzică tare, beculeţe colorate, mirosuri de mâncăruri fel de fel, lume multă, taraf, butoaie cu bere, scrumbii şi altele.



Nooo, nu-i Los Angeles, nici Disneyland.
E Moldova noastră pitorească.



Să sperăm că sfinţii oraşului nostru sunt mulţumiţi de sărbătoare.
Aleluia!






Facem pauză de blog. Plecăm în capitală cu treburi.
p.s. Unde-s oare bâlciurile adevarate? Cu bunici care duc nepoţi dolofani în braţe, căluţi din lemn care se învârt, spiriduşi care ţopăie într-un picior, turtă dulce, veselie, baloane colorate?












3 comentarii :

  1. Bine ati venit in capitala!

    VA citesc de curand, dar pe indelete:) am o fetita de aproape doi anisori si o minune de Petru de sase. Mai rar am "intalnit" o mamica atat de...din sufletul meu. Daca aveti timp si vreti, ne-am putea cunoaste intr-un parc- facem cinste cu vata pe bat :P
    Cu mult drag, Ruxandra
    p.s ruxandrasahmat@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Oooo vii in Bucuresti?mi-ar face mare placere sa ne cunoastem,pupici,andreea de pe mami.ro.

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place fotografia cu fetita si cu roata:)

    RăspundețiȘtergere