The true mystery of the world is the visible, not the invisible!
Oscar Wilde

luni, 28 februarie 2011

Meteo

La parter poţi vedea, fără să vrei, toată strada, cine trece, ce vorbeşte, cine strigă şi pe cine...
Dimineaţă, un bărbat care mătură parcarea noastră în schimbul ajutorului social s-a apucat să cureţe toate maşinile de zăpadă.
Ei, da...aşa da gest, unii s-au suit grăbiţi în maşină, şi-au plecat, poate nici n-au observat că e proaspăt curăţată şi nici nu i-au mulţumit amărâtului om. Cât mi-am băut cafeaua şi l-am ascultat pe Anderson, l-am privit. El nu a cerut nimic nimănui şi parcă a dansat cât a măturat portiere de maşini scumpe.


Asta m-a făcut să uit de meteodependenţa mea urâcioasă, că sincer m-am săturat de iarnăăă! Mai ales când trebuie să ies, să dau piept cu ea.


Eliza e la tataie, eu i-am promis o carte nouă, ea mi-a promis că e cuminte şi că nu mai fugăreşte pisica s-o bage în pungă.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu