The true mystery of the world is the visible, not the invisible!
Oscar Wilde

joi, 13 octombrie 2011

Răceală. Orez. Vis

Aseară a făcut febră şi noaptea a visat.
 Mi-a spus în miez de noapte că ea nu mai închide ochii să doarmă, că a visat urât.
Eram într-un parc cu trenuri şi l-am pierdut pe Andrei. Şi l-am căutat prin iarbă, pe leagăne...şi trenurile aveau ochi şi dinţi urâţi (de la locomotivele Thomas o fi?) şi-a plâââns, draga de ea...

Ca să uite de vis, a stat acasă, am băut ceai cald, am colorat orez şi-am făcut copaci de toamnă.

doi,
unul pentru ea, unul pentru frăţiorul ei mai mic, găsit şi binemersi în braţele mele

Si apoi le-a pus la expoziţia ei de toamnă cu muci şi tuse behăită



Dar cât de rău ne-a fost aseară, zău că mandala asta colorată, spiralată, ne-a înseninat ziua!

Dimineaţă a plâns că nu o las să meargă la grădiniţă, la prieteni, că făcea şi enlgezaaa...

dar am învăţat împreună anotimpurile în engleză
I love my AUTUMN!

şi...visele nu sunt adevărate, draga mamei!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu