The true mystery of the world is the visible, not the invisible!
Oscar Wilde

marți, 29 noiembrie 2011

to name somebody

is magic!

aş fi vrut:

Anghel, pentru că e poetic, protectiv, celest
Nicolae, pentru că e sfântul meu drag, drag
Dragomir, pentru slava limbii slave
Silviu, pădurea mea iubită, nume masculin, bărbătesc
Radu, pentru bucuria fratelui meu mijlociu
Gabriel, pentru că e dulce, misionar

şi a rămas Andrei



Andrei, fratele meu cel mare, cel care mi l-a botezat,

Andrei, pentru că e nume de bebeluş, nume blând, sonor, tril, nume de luat în braţe, de alintat, de strâns la piept...,

Andrei, frăţior, căpuşor rotund, obrăjori bucălaţi, bun şi cuminte, sufletul nostru.

6 comentarii :

  1. Sfantul Andrei sa-i fie vesnic ocrotitor si rugator din ceruri pruncului vostru drag si iubit!

    RăspundețiȘtergere
  2. la multi ani, draga micutule, sa fii bun si sanatos , sa cresti mare ca sa-ti protejezi surioara!

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani frumosi, Andreiule, sa-ti cante si triluie si susure mereu placut viata!

    RăspundețiȘtergere
  4. multumim! suntem onorati de atatia prieteni virtuali!

    RăspundețiȘtergere