The true mystery of the world is the visible, not the invisible!
Oscar Wilde

luni, 5 martie 2012

8 luni. schimb de muzici. si-o porunca

toată ziua, în pragul apartamentului meu, la parter, nr. 5, nişte muncitori au schimbat nu ştiu ce contoare, şi-au ciocănit, şi-au ascultat muzică la un radio gâjâit. Vreo 4 ore.
nu mă deranjează Fetili lu` tata, atâta timp cât băieţii ştiu să-şi facă bine treaba şi să nu sărim în aer.

au bătut de vreo trei ori, ba că voiau un pahar cu apă, ba să inchid gazul şi să nu-l mai deschid, şi la urmă să semnez, că am schimbat contorii, doamna, acu` staţi liniştită!

mulţumesc!
de dincolo de uşă, eu am contraatacat cu Tudor Gheorghe.
Ei cu maneaua, eu cu mi-a fugit dorul de-acasă. şi s-a lălăit onorabil de ambele părţi, plus dans valsat cu Andrei în braţe.

la prânz m-a sunat Lucian să mă întrebe ce vreau de 8 martie. i-am zis că Fraţii Karamazov, iar el mi-a spus că sunt o mare figură...că ar fi vrut să ia un steamer...

Andrei are azi 8 luni. a crescut, i-au rămas pantalonaşii mici. numai buni de făcut păpuşi veselache, pupăcioase, cântăreţe.



dacă tot am ascultat Tudor Gheorghe, poftim, Aurelia, schimb de muzici! 

bucuraţi-vă, oameni buni, odată! 
 bucuraţi-vă!

5 comentarii :

  1. Ei, uite, pe/asta nu o stiam (piesa lui Tudor Gheorghe). Nu stiu cum o fi la altii, dar la Tudor Gheorghe chiar si piesele de tristete au o frumusete aparte!
    Las' ca acusi "innebunesc salcamii". Pana atunci, mai ascultam "mama coace paine" - preferata Flaviei dintodeauna (desi nu coceam paine, ea mi-o canta de pe la un an jumate!!!)

    RăspundețiȘtergere
  2. si Eliza o stie, ii canta lui Andrei, stea, stea, logostea, leagana fratiorul meu :) sa-nnebuneasca toti salcamii, Aurelia, sa-nnebuneasca!

    RăspundețiȘtergere
  3. la multi ani! Sa creasca mare minunea cu ochi senini!

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa creasca puiul mare si sanatos! La noi e aproape primavara si vine inspre voi;mai e un pic un pic :) Abia astept sa ne incanti cu poze verzi :)

    RăspundețiȘtergere