The true mystery of the world is the visible, not the invisible!
Oscar Wilde

marți, 6 martie 2012

evoluţie

mai demult, demult: 
mama, cum am venit eu la voi, unde am fost înainte?
păiii, ai fost îngeraş şi te-a trimis doamne-doamne aici la mama şi la tatăl tău...zic eu şi povestim cum a ales-o dintr-un grup de îngeraşi şi a trimis-o la noi, mai întâi în burtica mea, apoi doctorul a ajutat-o să iasă, a fost bebe mic, ca Andrei...şi tot aşa...

între timp...
se uită cu Lucian pe atlase, pe enciclopedii pentru copii, şi vorbesc despre alte versiuni

azi:
mama, mai ţii minte când eram noi în cer îngeraşi şi ne-a trimis doamne-doamne pe pământ şi am fost gorile prin pădure, apoi am fost oameni?!

tot despre evoluţie:
m-am săturat să fiu tot copil, vrea şi eu să fiu om!

astea în timp ce coloram felicitări pentru bunici, mătuşi

  
love you, my sweet monkey, angel, child!

2 comentarii :

  1. Da, e un pui veritabil de inger!
    Deseneaza tare frumos!

    RăspundețiȘtergere
  2. adorabili sunteti! pupici pentru cea mai dulce Mamica si cei mai dulci Lizuci si Andrei :)

    RăspundețiȘtergere