The true mystery of the world is the visible, not the invisible!
Oscar Wilde

vineri, 9 aprilie 2010

Culori
















zi colorata



Ne-am plimbat prin parcuri. Am dat peste un targ agroalimentar unde am gasit de toate, de la flori, covrigi, branzeturi fel de fel pana la drujbe si tractoare.


Eliza a rontait covrigi si a vorbit cu piticii de gradina. Mie mi-au ramas gandurile la copacii de magnolie. Ah, magnolia e dragostea mea, daca voi avea gradina, primul copac plantat va fi de magnolie...pe langa visini si caisi.



Azi a fost Izvorul tamaduirii, se auzeau clopotele undeva in oras.






6 comentarii :

  1. O magnolie neaparat. Si as si pune multa zmeura. Si multe altele:)
    Frumoasa fotografia in tobogan

    RăspundețiȘtergere
  2. caleidoscopul vostru e încântator!Lizuca e o dulce! interesante pozele în oglinda :)
    (ce pofta mi s-a facut de covrigi!)
    PS. Si pe mine ma fascineaza magnoliulNoi am cumparat acum 3 ani...Pentru 60 euro am primit unul de 40 cm înaltime. Si în trei ani, nu cred ca a crescut 5 cm. :( dar e plin de flori...vreau sa spun, acum doar muguri :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Pe cand eram eu mica,in Roman exista o singura magnolie si cand inflorea tot orasul trecea pe acolo ca in pelerinaj!-))..Cred ca de acolo mi se trage si mie pasiunea pentru magnolie.Anul trecut am incercat sa plantez una in gradina,dar nu s-a prins,ca eu reusesc sa omor si o planta de plastic,dar cand o sa am bani o sa chem un gradinar si tot o sa am si eu magnolia mea!!!-))

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, Adra! mai ales zzzzmeuraa! bunicii mei aveau o tufa mare langa gardul din spatele casei, bucata aia de pamant era tot wonderlandul meu, eram f. fericta cu zmeura mea :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Carmen, iti multumim de vizite! Voi aveti gradina, sunteti fericiti! cred ca cine nu apuca sa planteze flori, sa stea cu picoarele goale in iarba proprie...a trait degeaba!

    RăspundețiȘtergere
  6. Oana, in Iasi erau 2 magnolii. Una pe la Trei Ierarhi (daca stii) si una in Gradina botanica. Primavara mergeam in reluare pe langa ei, puteam sa lovesc un stalp cu bucurie, nici nu mai eram atenta la drum, asa eram de captivata.
    si mirosul.....hmmmmm!

    RăspundețiȘtergere