The true mystery of the world is the visible, not the invisible!
Oscar Wilde

joi, 22 aprilie 2010

plimbare de 22 aprilie

De Ziua Pământului












tinerii se iubesc,



bătrânii citesc liniştiţi ziarele,






copacii dau în floare,








sau în flori,









şi au forme de inimă albă,









copiii îşi fac coroniţe,










apoi pun şi băncilor coroniţe...










vrăbiile mănâncă pufuleţi,









şi toată lumea e bine...e veselă şi sănătoasă....






Pământul nostru încă ne mai iubeşte si ne dă zile cu linişte şi pace


"Hei, copile din mine,

Daca mai esti si mai crezi in povesti,

Fa acum un pod de albine

Si vino, si ada-mi din tara ta vesti.


Si spune-mi (de vrei sa ma bucuri)

Ce mai fac iarba si floarea de tei,

Cum se mai simte izvorul, si-n lucruri

De se mai aud pe-nserat voci de zei.

Eu? M-am schimbat, copile, in lipsa ta.

Ramas la limba stelelor repetent,

Acum din dragostea mea se poate realiza

O pereche de cizme sau un sac de ciment.

Pe cantarul cucului, limba mi-i mai usoara,

Fantana topita-n sete sunt, langa drum...

Dar vino tu, rege peste odinioara,

Si sterge hotarul dintre atunci si acum.

Pune-mi pe cap coronita de papadie

Sa mai pot vorbi fluturi, sa mai traduc flori,

Sa spintec cerul primaverii-n campie

Pe taisul unui sir de cocori.

Sa ma-nsoteasca numai minunile simple

Din care sa-l extrag pe Dumnezeu,

Pulsul materiei sa-mi zvacneasca la tample,

Si intre mine si pasare sa nu stiu care-s eu.

Si pune putina lumina deoparte

Sa-mi inving cu ea tr upul in somn,

Caci numai tu m-ai putea salva de la moarte,

Copile din mine, preacuratule Domn!"

Arcadie Suceveanu






Un comentariu :

  1. Interesant ca se pune accent pe aceasta zi, nu m-as fi asteptat, am mai citit despre actiuni in aceasta zi in Romania.
    Multi pupici si minunatepoze

    RăspundețiȘtergere