The true mystery of the world is the visible, not the invisible!
Oscar Wilde

marți, 27 aprilie 2010

Dinozauri îmbuibaţi


Ca sa ma deconectez de la cuvintele magice pe care le aud in ultimul timp: ambreiaj, frana, acceleratie....am fugit in parc. Cu autobuzul. Încă.













De cate ori ii spun Elizei ca mergem cu autobuzul isi umple o sacosa de jucarii sa le ia sa se uite pe geam. E regula ei.




Mai demult, l-am plimbat pe Ia-ia-io (fermierul) cu autobuzul si dupa ce s-a uitat vreo 7 statii pe geam i-a spus ei ca i-a placut tae mut.


De atunci isi ia si pietenii sa se plimbe cu autobuzu mare.







Dintr-o sacosa plina de jucarii, am negociat si-am ramas doar cu doua. 2 dinozauri fara dinti, cei cu dinti care papa broaste au ramas acasa.



Dinozaurii ei fara dinti au papat azi in 2 coji de nuca drept castroane, pietricele, flori si iarba.





2 ore pe ceas. Numai asta a facut, alerga prin iarba, aducea intre degetele mancare pentru dinozaurii ramasi pe banca langa mama si-i chema la masa: Acum papaaaam! Acum iaasi papam!


Ce pieticee bune, e deicios! (delicios de la mine l-a prins, e cuvantul meu preferat...)






La intoarcere am carat in brate pe langa copil mofturos ca-l batea vantul si doi dinozauri erbivori cu burtile pline, de abia, abia am ajuns acasa.

2 comentarii :

  1. Doamne,cat te invidiez!!Un copil care sa stea sa se joace singur atata timp!!-))Matteo are ca record 20 de minute cu lego,dupa care se plictiseste..Asta daca s ejoaca singur,ca daca e cu noi,dureaza mai mult,dar si schimba jocul mai des!

    RăspundețiȘtergere
  2. E bine ca profitati din plin de "superverzeala" de afara :D
    De aceea sunt recomandate jucariile educative si cum spunea si Oana, cei mici sunt foarte atenti la lego/ puzzle.

    O primavara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere