The true mystery of the world is the visible, not the invisible!
Oscar Wilde

duminică, 21 februarie 2010

Dati tonul, va rog!







Suntem adeptii ideii de one day trip si cand vine weekendul, fugim prin imprejurimi. Sambata asta la Piatra Neamt, ca e la o aruncatura de 60 de km.

Imi place orasul, e singurul, pe langa Iasul meu drag, in care-mi place sa-mi plimb gandurile linistite de provincie. Zi calduta. Ne-am incarcat bateriile. Eliza a fost de-o cumintenie rara, am vazut si-o bucata de soare balacindu-se in lacul de la Pangarati, am hranit caprioarele de la gradina zoologica si am fost la doamne-doamne, la manastrirea Bistrita. Eu am vorbit cu Sf. Ana iar Eliza cu preotii de pe-acolo, drept rasplata a primit un jeleu manastiresc.

Am urcat scari. Scarile manastirii si toate scarile din Piatra.

Unde am mancat de pranz era o petrecere. Am aflat ca un profesor isi serba ziua. Intre doua linguri de ciorba, Eli isi baga nasul in separeul lor. A cantat a muuti ani si a primit prajiturele din partea domnului sarbatorit si emotionat.

Pe drum, in masina, Eliza a cantaaaaaaaaaaat. Frumos si acceptabil…pana cand, sotul meu a zis, asa, intr-o doara, sa dea mama TONUL la un cantec. N-am mai scos-o la capat. Eliza voia de la mine tonul. Degeaba ziceam eu laaaaa, si incepeam cantecelul, ea nu si nu, da mami, tonu! I-am explicat ca asta inseamna: sa incep eu prima cantecul si ea sa cante dupa mine. N-am scos-o la capat, plangea si-mi cerea tonul. Sa te mai hazardezi de-acum sa mai vorbesti c-un copil de 2 ani in substantive abstracte care nu se pot scoate din geanta, simti, pipai, eventual manca.

Da, a fost frumos la Piatra !

2 comentarii :

  1. Sa-ti traiasca puiul mic! Ce coincidenta, Eliza e nascuta in aceeasi zi cu Ana mea, pe 14 februarie 2008. Minunat! Acum ti-am descoperit blogul, fug sa citesc.

    RăspundețiȘtergere