The true mystery of the world is the visible, not the invisible!
Oscar Wilde

duminică, 2 mai 2010

Clisee fotografice (de 1 mai)

Toti romanii au iesit la padure, la gratare, sa se "simpta" bine...


Toate stirile si blogurile au miros de iarba verde si de mici.

Am iesit si noi pe dealuri, nu pentru ca era celebrul 1 mai, ci pentru ca acolo ne simtim noi bine si de acolo ne intoarcem mai buni si mai linistiti.



Fotografiile sunt clisee, dar sunt ale noastre si mi-s dragi...
































Până a venit seara peste noi,






de parcă eram într-o gravura japoneză,



cu lumini pastelate,




am numărat oi,



am acoperit cu pământ nişte gândăcei ulăţi,



ne-am făcut coroniţe,



am spus poezii,

ne-am îmbrăţişat,


am căutat veveriţe în scorbură,


copacii mi-au arătat, pe faţă, dragostea lor,




am alergat dupa minge de-au stat mărăcinii si ne-au privit luuung,


şi ne-am cocoţat în copaci.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu