The true mystery of the world is the visible, not the invisible!
Oscar Wilde

luni, 9 mai 2011

Creştem

M-am trezit deodată că am fetiţă mare, care le înţelege pe toate şi vrea să le facă pe toate. Să dea ea cu aspiratorul, să spele ea vasele, să facă mâncarea, adică să pună puţin de sare acolo şi puţin de zahăr dincolo, să spele ea fructele sau legumele...

 Aşteaptă să-mi treacă mie burtica şi să mergem la mare. Apoi să-l scoatem pe Andrei şi eu să ma joc cu amândoi şi să fiu bucuroasă. Să pictăm toţi trei...


Îmi culege flori şi-mi împrumută coroniţa ei galbenă ca să fiu mai frumoasă...



Şi e înţelegătoare cu toate şi cuminte şi bună.

5 comentarii :

  1. Ce dragut! M-am uitat prin folderul cu fotografii de pe la 3 ani ai Flaviei: atunci a fost prima tentativa de spalat vase. S-a lasat cu multe haine schimbate :)
    Imbratisari si vremuri senine!

    RăspundețiȘtergere
  2. si la noi se schimba hainele dupa spalatul, balacitul vaselor...

    RăspundețiȘtergere
  3. Va duceti la mare? Si Eva cere, dar eu nu am curaj sa ma avant in luna a 9-a...O sa mearga la plaja p-aici prin zona, si probabil, de la jumatatea lui iunie la bazin.

    Si la noi e nebunie cu balaceala in chiuveta de la bucatarie si cu trebaluitul cand fac eu mancare. Ca sa nu mai spun ce se supara si ce plange daca "se termina treaba" si ea nu apuca sa participe.
    Frumos pictati voi, Eva e inca la stadiul mazgaleli indescifrabile

    RăspundețiȘtergere
  4. Ea ar vrea la mare, nu stiu daca pot merge, sa scap de tubul asta de dren, apo sa vedem, daca am merge ar fi aici, aproape, prin Dobrogea putin...
    Stiu cum e cu treaba prin bucatarie...si, mai nou, daca nu-i convine ceva imediat imi tranteste: m-am suparat pe tine, eu ma supar...
    De desenat...si Eli mazgaleste, ii plac copacii si florile sa le deseneze, a renuntat la portrete:)

    RăspundețiȘtergere
  5. e foarte important ca e intelegatoare si buna, la Diana atributul intelegatoare are mai mult umbre, de fapt intelege, dar dupa faze de suparari sau plansete sau pur si simplu ca atunci ii vine ei chef sa inteleaga, mult mai tarziu

    RăspundețiȘtergere