The true mystery of the world is the visible, not the invisible!
Oscar Wilde

vineri, 7 mai 2010

7 lalele galbene...





Atat i-am oferit pianistei Dana Borsan.





A interpretat minunat Nocturnele si Sonatele lui Chopin. Am avut o seara de vis.









Mi-o imaginam pe George Sand fumand si scriind sub pianul compozitorului.











“The artist vocation is to send light into the human heart.” (George Sand )







Stiu ca e aniversarea lui Tchaikovsky, dar asta a avut Ateneul din Bacau in program: Frederic Chopin.

Un comentariu :

  1. Of, a dat Doamne-Doamne si pot si eu scrie un comentariu, bine ca am iar un servici cu net.
    Spre rusinea mea, eu n-am fost niciodata la un ateneu, poate mi-ar placea si mie. Din ce-am ascultat , imi place!
    Imbratisari spaniolicesti!

    RăspundețiȘtergere