The true mystery of the world is the visible, not the invisible!
Oscar Wilde

marți, 11 mai 2010

Între noi, fetele...





















După-amiaza pică de somn, afară stă sa plouă, dar înăuntru camerele sunt invadate de chicoteli şi tropăieli de fetiţă şugubeaţă, care spune poveşti cu elefantul ei albastru kiki, lipeşte copaci verzi pe pereţi şi dansează pe muzica lui shanti.


Şi-atunci..îţi desenezi ceşcutele de cafea, îţi scoţi de prin dulapuri rochiile de vară, pui la cuptor mâncarea şi zâmbeşti prin casă de frumuseţea vieţii.

3 comentarii :

  1. Frumoase fotografii, frumoase stari! Tu ai scris pe cescute? Cu ce? Eva e foarte incantat de tricourile desenate si ma gandeam sa ma extind la pahare si cani:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, Adra, sunt markere pentru sticla, portelan, plastic, le gasesti peste tot la papetarie, pe astea am scris cu un pix de inscriptionat dvd-uri, de ex. Nu se ia.
    Spor la personalizat obiectele! Ce frumos e sa-ti faci lumea inconjuratoarea cum vrei tu, nu?
    Tricoul Evei e minunat...si eu voiam sa-i fac Elizei, ce folosesti? acrilice?

    RăspundețiȘtergere
  3. E vopsea speciala pentru textile, am primit-o cadou, dar imi lipsesc niste culori si n-am reusit pana acum sa mi le cumpar. Imi place mult a doua fotografie

    RăspundețiȘtergere