The true mystery of the world is the visible, not the invisible!
Oscar Wilde

sâmbătă, 30 iunie 2012

la apartamentul 9

zilele trec peste noi, familie din trei sferturi de suflete. ca și luna de-afară.
sunt atât de supărată de fată. tot nu mănâncă. e slabă ca vai de ea.  
Andrei în schimb spune da la orice. e din ce în ce mai bărbat. merge singur pe mașinuță dând cu picioarele înapoi, se ridică moșnegește și vine la mine, începe să meargă.
azi am fost prin oraș să-i cumpărăm baloane colorate și lumânare de tort. visam să-i fac ziua afară, sus la pădure, acum mi-e cam milă de el că va fi doar cu mine și Eliza în apartamentul nostru.
i-am căutat un cadou, o jucărie care să fie doar a lui, dar nu scap de ea, a spus că nu-i corect să primească doar Andrei un cadou, corect e, ca de ziua frățiorului, să primească și ea o căsuță cu scări.

ieri, în curtea bisericii, cineva a venit lângă mine pe bancă. mi-a spus să am încredere în Terapia cu Îngeri, că a citit el o carte și că îngerii ne ajută dacă noi vrem, că teama și grija noastră se aud sus la ei ca un sunet de fluier, și vin în ajutor.
Hmmm, oare am ajuns să atrag tot felul de oameni sfătoși, am un chip mai însetat de sfaturi, sau chiar primesc mesaje de încurajare de-acolo de sus, așa cum am primit și de la domnul de pe bicicletă?
seara ne uităm pe Google Earth, ne plimbăm prin Perugia, îi arăt pe unde ești tu. vorbește de tine, și-mi spune că vrea să găsești un bloc, și să stăm la numărul 9, și să aibă și lift.
uneori ieșim cu autobuzul, ne întorceam seara acasă, Andrei își cântă aha, ah de somn, iar cei din jur se amuză până la lacrimi. de la un timp, toți mă ajută, îmi deschid ușile, mă ajută să urc și să cobor căruțul, îmi pun în pungi cumpărăturile, îmi zâmbesc, oare asta o fi Terapia cu Îngeri?
cu îngerii-oameni pe care o simt din plin zilele astea?
dacă așa este, le mulțumesc tuturor înaripaților, și celor de sus, și celor de jos!

7 comentarii :

  1. super poza in lift;
    si de ce sa fiti tristi,tati oricum e cu gandul la voi, cand va intalniti o mai faceti o data lata;haioasa Eliza cu cadoul: sa nu mai zica la nimeni, bine ca Diana nu stie sa citeasca;iar Andrei va merge stapan pe el de ziua lui ca un adevarat barbat al casei, ce a ramas, asta ca sa va multumeasca pentru cadouri

    RăspundețiȘtergere
  2. multumim, Mari, de incurajari! o sa-i fac un tort cu branza, preferata lui! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Of, draga de tine, dragii de voi ... Apai nici nu vreau sa-mi imaginez ce-i in sufletul tau, mai ales cu gandul la puiutii care tanjesc dupa tati ... Mie mi se rupe inima cand imi spun in timpul zilei ca le e dor de tati, si vorba aia al nostru n-a lipsit nicio noapte pana acum de acasa ...
    Tare greu. Insa e pentru un bine undeva in fata, comun, de familie, mai mare, asa te intaresti, sigur veti izbandi. Si da, eu cred ca ingerii-s acolo, pentru voi!
    Imbratisari o mie, stranse si calde si toata dragostea.
    Pupa fata si baietul cucuietul, spune-i de pe-acuma lui Andrei la multi ani binecuvantati de la noi, urarile pentru cele mai minunate lucruri care sa i se intample mereu pleaca spre voi!!

    ps Eu cumpar de fiecare data cate un nimic si pentru celelalte doua, ne-sarbatorite, nu ma lasa inima sa iau numai uneia ceva ... Stiu cum e. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Gandul bun si linistea interioara aduc ingerii si-i lasa sa ne vegheze!

    RăspundețiȘtergere
  5. Alinule, multumesc de incurajari, cuvintele fac fac cat o mie si una de maini, de imbratisari :)

    RăspundețiȘtergere
  6. asa e, Acuarele, nu? mai ales pe cel pazitor, al tau, care te stie pe de rost :) drag!

    RăspundețiȘtergere
  7. cit de mult imi plac pozele voastre si inca ceva fata nu e deloc cum ai spus tu "slaba ca vai de ea", la virsta ei multi copii maninca rau.

    RăspundețiȘtergere