The true mystery of the world is the visible, not the invisible!
Oscar Wilde

sâmbătă, 16 iunie 2012

pe asfalt

în zilele de 1 iunie ne scoteau pe terenul din curtea școlii să desenăm cu cretă pe asfalt, fiecare în pătrățica lui, cu ideea lui, mie mereu îmi ieșea un soare și copaci, iar deasupra scriam PACE

 
azi am desenat un traseu pentru mașini, și-o inimă mare, ei doi au fost prietenii prietenilor, vrrrm, vrrrm, cu mașinușele unul pe lângă celălalt, cu norii ca un trenuleț cu vagoane pe deasupra noastră, și cu dude mâncate pe împărțite, una ție, șapte mie,


cu vrăbii zburătăcind prin nisip, semn a ploaie, cu teii rotofeii mirositori peste pălăriuțe, cu parc liniștit, geanta mea verde handmade, o băbuță croșetează, alți moșnegi joacă șah, tineri cu role, alți tineri hlizindu-se de Andrei care mișună pe lângă banca lor,


 un desen perfect, de colorat pe asfalt și de scris peste tot
 pace, pace, pace!

2 comentarii :

  1. dadada, mi-amintesc desenele pe asfalt, copacii si soarele erau pretutindeni...(si norii hihihihi)
    ce haios e Andrei cu creta mai mare decat pumnul sau...
    si gentuta ta..f vintage...mi-as dori sa stiu sa cos si eu, incat mi-as lua o masina de cusut...

    RăspundețiȘtergere
  2. daaa, a bagat-o in gura, i-am zis ca nu-i voie si agta, s-a mazgalit cu ea, a bagat-o in masinuta, a ascuns-o sub banca, e cuminte :), gentutza e numai buna de carat chei, telefon, bani, adica ce nu-mi place mie sa car dupa mine:)))

    RăspundețiȘtergere