The true mystery of the world is the visible, not the invisible!
Oscar Wilde

vineri, 25 februarie 2011

De frig

Eliza se joacă la televizorul de jucărie. Televizorul mare e închis. Numai bine, nu ne interesează ştiri cu mondiali şi minunaţi. Eu citesc Întoarcere în secolul 21, de Ioana Pârvulescu. O savurez, e lirică şi amuzantă în acelaşi timp. Îi citiesm poeziile când eram la Iaşi şi cumpăram de prin anticariate teancuri de cărţi de poezie.
Afară e frig. Azi mi se părea că nu mai puteam respira de ger, mi se încălzea sufletul doar ştiind că lui Andrei îi este bine şi cald.
Dacă aş vedea o bucată de soare...mi s-ar schimba şi gândurile.

5 comentarii :

  1. "Dacă aş vedea o bucată de soare...mi s-ar schimba şi gândurile."
    ... şi mie...

    RăspundețiȘtergere
  2. Of,la noi e la fel,desi mi-ar fi placut sa iesim un pic la sanius,dar e frig si bate vantul.Din pacate la noi merge tv-ul,dar pe minimax.Va pupam si o zi frumoasa cat se poate .

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumim, Fete dragi, si voi sa aveti o zi calduroasa pe dinauntru!

    RăspundețiȘtergere
  4. Of...asemenea si la noi :(.Las' ca vine ea primavara!!Va pupam , weekend frumos si linistit!

    RăspundețiȘtergere
  5. http://povestilelizei.blogspot.com/

    cadou pentru Eliza ( eu ma numesc si Lizica.... )
    Imbratisari calduroase!

    RăspundețiȘtergere