The true mystery of the world is the visible, not the invisible!
Oscar Wilde

marți, 12 aprilie 2011

Primă vară

Cât ne fierb supele şi compoturile, facem expoziţii, cum spune ea. Adică un tablou cu primăvara. Şi nu ne uităm prea mult pe fereastră. Că plouăăăăăă! Placid...cum spun poeţii.

Na, şi expoziţia, pe care i-o va arăta mândră lui tatsu când va veni diseară acasă.
Ea a făcut-o, eu doar am ajutat-o pe ici, pe colo, desenul fiind cu susu-n jos pentru mine. I-am zis cum să facă, biluţe, şerpi, cum turtim, cum alungim pasta, a fost mândră de ce ieşea.
 A vrut un melc, şi-o baltă, şi flori roz în copaci, cum a văzut ea prin parc. S-a mirat puţin că am făcut soarele, şi afară era noapte (placa de modelat e neagră).

A vrut să-i fac şi poză, s-o vadă Radu şi Adi.

3 comentarii :

  1. tare frumos si optimist tabloul! chiar si eu, care nu prea iubesc primavara, o astept - deja e prea mult frig si cer cu nori.
    felicitari artistei! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. ce frumos ca sunt culori vii si clare, adica diana cum pune mana pe plastilina, totul devine un curcubeu innodat, culorile nu le mai poti scoate una din alta

    RăspundețiȘtergere
  3. E cel mai frumos tablou de primavara, asa cum sunt intotdeauna lucrurile facute de copii! :)
    Felicitari micutei artiste!!... :)

    RăspundețiȘtergere