The true mystery of the world is the visible, not the invisible!
Oscar Wilde

sâmbătă, 19 septembrie 2015

Între vară și toamnă

între vară și toamnă
să mergi afară
când
aerul este călduț, lemnos, aromoterapie pentru suflet
 

între vară și toamnă
să mergi la cules
bețe și ghinde, fructe de-arțar, vreo scoarță de copac, frunze pictate deja în amestec de galbenoranjarămiu, castane, căcăreze de oi, unele aruncate, altele aduse acasă
la masa de toamnă, fengșuiul din camera noastră
deja arhiplină de multe alte nimicuri de suflet

 
între vară și toamnă
 
când soarele te încălzește pieziș pe-un obraz, când încă sunt fluturi târzii, când încă e miros de verde, dar și de uscat, de stejar maroniu, coroane de zânuci săltărețe
 


 și cerul, ah cerul ăsta preafrumos și aproape, balsam coborât pentru mine, să mă mângâie, să mă vindece

 
 între vară și toamnă
 
e totul atât de domol, toate-s mai lente, toate se aud mult mai clar, clopotul oilor din vale, toaca, rândunelele, vreo ciocănitoare în vârf de copac, vântul, foșnetul ierbii înalte, e un repaos, timp de respirat, de întins brațele, de lăsat așa, lin, plutitor, într-un soare călduț, sub nori ca aripi de îngeri, sub nori ca un vortex ce parcă te-nalță să zbori, doar să închizi ochii puțin, doar puțin


 acum
când e timpul meu preferat,
mă simt mai bine, mă vindec afară, parcă terapia asta cu anotimpuri mi-e bună,
pe lângă alte melo, reiki, aromo, anghelo terapii...


și respir
inspir
expir
va fi bine
o voi lua de la capăt
am de trăit clipe și clipe și clipe
 
sunt gata să le primesc pe toate, să mă bucur de toate, să învăț din toate, de parcă abia m-am născut, de parcă mă mir de tot ce-i preablând și blajin


  e timpul
dintre vară și toamnă
 
cu nori vălătuci, nori serafici, nori insule, cu nori răsfirați, burdușiți cu lumină, serioși, neserioși, amestecați, ușori sau prea grei, prea jos sau hăt sus sub talpa lui dumnezeu
și cu
bucăți de curcubeie
ca mesaje pentru noi toți!



 că va fi BINE!

3 comentarii :

  1. Bine ai revenit? Ce dor imi era de postarile tale! Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu ma bucur mult ca ai inceput repostarea...iubim aceeasi meserie, dar in medii diferite...visez adesea padurea de langa voi, am reverii cu o padure mult mai linistita decat cea in care mergem noi(gradina palatului Mogosoaia)...

    RăspundețiȘtergere