The true mystery of the world is the visible, not the invisible!
Oscar Wilde

duminică, 29 mai 2011

Să laşi la sfârşit o frunzuliţă...

 - Hai să ne jucăm iubeşte !
Vrea să fugim în grădină şi să luăm crenguţe din salcâm, ca să rupem frunzele.

Mă iubeşte, nu mă iubeşte, mă iubeşte...şi rupe câte o frunză, zâmbind pe sub pălăria ei cu buline.
La sfârşit încheie cu mă iubeşte.
- Cine te iubeşte, Eli?
- Nimeni, pune buzele a plâns..
- Cum nimeni? Dar mama nu te iubeşte? Tata, bunica?
- Nuuu...că am uitat să las o frunzuliţă...şi se supără tare, tare pe joc.


Eu o iubesc. Şi toţi cei din jurul ei.
Ştie că mergem să vedem o grădină cu flori şi o mare albastră.
Adică la Balcic.

Am trei locuri de suflet, locuri dragi, dragi: Toscana, Balcic şi Santorini.

Un comentariu :

  1. Frumos, va invidiez! Si mie mi-a cazut cu tronc Balcicul:) Sa aveti un timp minunat!

    RăspundețiȘtergere