The true mystery of the world is the visible, not the invisible!
Oscar Wilde

miercuri, 28 septembrie 2011

Grădinisme

Dimineaţa, pe la 7.30, eu bucuroasă: hai, Eli, că mergem la grădiniţă!
Ea se întoarce pe partea cealaltă: măi, mai stau aşa oleacă, să-mi treacă supărarea!

Povestiri laconice sau pe-ndelete despre grădiniţă:

au jucat trenuleţul, iar doamna educatoare Doina făcea exchibiţii

au jucat Schimbă locul, iar spre seară îi cânta lui Andrei:
Noroc, noroc, treci la loc!

 au numărat până la 5,
şi eu am ştiut, uite..
şi-şi numără repede degetele de la o mână

au făcut o ciupercuţă din plastilină, i-am zis să mă înveţe şi pe mine să fac una acasă,
dar tu nu ştii? n-ai fost la grădiniţă când erai mică?

au desenat linii de la dreapta la stânga, uite-aşa, şi vâj, vâj, cu mâna în aer, îmi arată cum trage ea liniile

au pictat ce-au vrut ei, iar ea a pictat un peşte

- îţi plac băieţii de la grădiniţă?
- da, îmi place de băieţelul cu papucei albaştri; îl cheamă Ştefan sau Matei, nu ştiu...

băieţeii din grupa ei sunt ca nişte pitici

Giani s-a băgat în coşul de gunoi, zicea că acolo e căsuţa lui, ha, dar doamna l-a pus din nou pe scăunel...

în prima zi au cântat un cântecel Grădiniţa mea, şi ea nu-l ştia

ea e mijlocie, pentru că stă în grupa mijlocie


va urma...
mai multe grădinisme găsiţi
aici
enjoy!

Un comentariu :

  1. Ce dulci sunt!
    La noi sunt parca toate... serioase, insa fara a fi o corvoada! Pana la urma, ceea ce scriam la inceput s-a schimbat la 180 gr, zice ca ii place, ceea ce este foarte important!

    RăspundețiȘtergere