The true mystery of the world is the visible, not the invisible!
Oscar Wilde

sâmbătă, 17 mai 2014

Pescuind norii

aventură cu mama
 
 castel cu steaguri din pene de ciori, baltă caldă-călduță și umbra mea pe nisipul de mai,

 
 botanică, mușețel, rădăcină, tulpină, flori, draga mea!

 
plop scuturat, nori pufoși în mâini, nori pufoși deasupra, cântărit ușurătatea și simplitatea unei zile dintr-o copilărie,


 mers prin iarba înaltă, si Eliza făcându-i poze lui Andrei: spune brânzăăă!
  

 hrănit rățuștele, 9, mici-măcăitoare,
  


 și pescuit nori-noroși, clipe frumoase, într-o plasă a zilei de azi, în undița noastră de aventură.

3 comentarii :

  1. ce mult imi place sa va privesc frumosilor. Aveti niste fotografii ce mereu imi aduce zambet si dor de copii.
    Imi sunteti foarte dragi!!!
    Sa aveti partedoar de momente frumoase!!!
    Cu mult drag,
    Liuba G
    xxx

    RăspundețiȘtergere
  2. Liuba, draga mea draga, te imbratisam!

    RăspundețiȘtergere
  3. Oana Cernauteanu27 mai 2014 la 00:07

    cat de expresive sunt pozele!!! le-as pune pe toate pe desktop :).

    RăspundețiȘtergere