The true mystery of the world is the visible, not the invisible!
Oscar Wilde

duminică, 7 martie 2010

A inceput


Era liberului arbitru
Mi s-a parut mie mai demult ceva, ceva…dar acum e serios.
Eliza nu se mai imbraca cu ce vrea mama, nu mai mananca orice vrem noi, nu vrea sa mearga unde avem noi de gand ci in cu totul alte locuri…( eventual la bunica la Iasi, seara pe la 9 ).
E de bine, zic eu, pentru ca am inceput dialogul puerilo - constructiv. Asa aflam si noi ce preferinte ascunde capusorul ei blond si incapatanat.

Conversatii matinale: hai sa-ti pun geaca acum! Nuuuu! Nu veau geaca oz, veau geaca aba! Si pana nu i-am pus geaca alba nu a cooperat. Eliza nu papa banana, vea hamete (almete), nu megem cu pasina, megem in pac….nu veau afala, eiza se joaca cu casuta…nu-mi pace buza ata! Nu veau apa, da-mi apte cadutz! mama bea apa!

Bine, Eli! Fie…sper insa sa ai gusturi istete si mai putin snoabe!

Cat a dormit ea, eu m-am relaxat la film pe HBO. The Holiday (Vacanta). Siropos, hazliu, numai bun intr-o duminica rece. Daca nu m-a sensibilizat interpetarea fetelor Cameroon Diaz si Kate Winslet…cu siguranta l-as fi luat acasa pe Jude Law…mai ales la replica…daca ma vrei sunt la oferta, 3 la pret de 1 (el fiind vaduv cu doua fetite) si as fi luat si accentul lui britanic…sa bem un ceai, asa…preambul de 8 martie.

Ca tot vorbeam de gusturi siropoase:)

Un comentariu :

  1. wow, e un film al meu preferat, il pastrez in calculator, l-am vazut acum vreun an si acum o luna de 2 ori in 2 saptamani, imi place rau. Si Jude, super barbat, frumos si dorit,iar in rolul sau cred ca l-ar vrea multe femei.
    Iar despre preferinte si capricii suntem si noi pe acelasi unda. Stii...este pase, este no pase

    RăspundețiȘtergere