The true mystery of the world is the visible, not the invisible!
Oscar Wilde

sâmbătă, 20 martie 2010

babalucii, ghici ciuperca ce-i?

De cateva zile ne luptam cu mucii babalucii, cum zice Eliza. A stat toata saptamana in casa, in carantina plina de mofturi si de plangaceli. Un pas inainte e ca vorbeste, imi zice ca o doae aici, a gat, a nas, a ochi. Tati a trisat, a fost plecat prin tara, in Olt, am supravietuit doar cu bunica.

O saptamana in care am avut kile de rabdare, trebuia sa primesc premiul nobel pentru strategii de doftoricit si inveselit copil cu 39 de grade, ochi rosii si tuse inecacioasa. Cel mai mult o speriau mucii care au curs non-stop cu toate vibrocilele si serurile administrate, am fost mama scamator, la mucofobia ei tipatoare eu scoteam repede de prin maneci si buzunare batiste mari, curate, care sa extermine balaurii lipiciosi, of!

Printre antibiotic, siroparaie, greva foamei si frustari de capusor bolnav si incapatanat, am mai avut: abtibilduri pe care le-am lipit peste tot prin casa...legouri noi de facut castele si de azvarlit ca nu stau vertical mult timp, tuseeeeee cat cuprinde (poate ne dau vecinii un bonus de consolare), acadele mari si rosii iar mami o bratara noua, ca sa intre in fratia bratarilor (prietenii stiu de ce).

P.S. acum despre vreme

Primavara asta care (tot) vine...nu ma sensibilizeaza, inca nu o cred pe cuvant, sa-mi demonstreze mai mult...uite-asa am crezut-o duminica trecuta si ne-a dat doar iluzii si tuse magareasca.
Daca vrea postare speciala, sa ne incalzeasca mai mult ochisorii plangaciosi.

2 comentarii :

  1. pana sa vina primavara , ne lupatam cu bolile ce ies din iarna. multa sanatate si cumva bratara e o serbare a ceva???? daca da, multi ani inainte

    RăspundețiȘtergere
  2. pentru mucisori va recomandam (e testata pe fetita mare) aspiratorul nazal (se numeste batista bebelusului, dar poate fi folosita si de copilasi mai marisori). curata bine nasucul de secretiile nesuferite. sanatate multa!

    RăspundețiȘtergere