The true mystery of the world is the visible, not the invisible!
Oscar Wilde

miercuri, 10 martie 2010

jurnal pe tastatura (de zi cu zi)

Iarasi frig. Frig peste tot. Bubuie caloriferele in casa dar vad ca fata are uneori piciorusele reci.
Sunt deprimata de atata iarna si drumul pana la scoala, frigul din scoala….

Citesc Constanta Buzea – jurnalul ei. Imi place. Ii stiam poezia de cand eram la Iasi.
Parca am in cerul gurii un cactus, ma doare tare gatul, mai ales noaptea. Mananc faringosept si-astept sa-mi treaca. Ma dor rinichii si ma bantuie sinuzitele. Nu functionez cum as vrea. Uneori imi dau seama ca aud cam jumatate din ce-i in jurul meu, in rest sunt absenta, nu ma pot concentra. Asta am patit-o luni la un consilu profesoral.

De 8 martie copii s-au asezat pe 3 randuri sa ne imparta flori. Am pupat copii de ma dureau maxilarele.

Eliza e bine, relativ bine, mananca doar daca animalele ii canta. La fiecare inghititura serioasa, zebrele canta alt cantecel. Am inceput jocul asta duminica eu si tati, vad ca nu renunta la el.
I-am terminat azi vesta roz. Ii sta bine, se potriveste cu o caciulita din acelasi material facuta mai demult. Elizei ii place, mai ales sa o pipaie, isi trece degetelele peste modelul bob de orez.
Acum e bucuroasa, mai ales ca a venit mama – Buda de la Iasi.
Nu stiam ca sotia lui Adrian Paunescu a fost Constanta Buzea. Nu-mi placea de el, acum nici atat dupa ce-am citit din jurnalul ei. Ieri am fost cu autobuzul la tati la serviciu. Ne-a dat ceai si-am desenat cu 2 carioci verzi.

Aseara am invatat-o pe Eli sa ne inchinam. A fost de acord. Imi zicea ea mie tam in genuchi…tinea manutele lipite si am zis amadoua o rugaciune scurta. A mea: Doamne-doamne, sa fie Eliza sanatoasa si sa creasca mare! A ei: doane, -atoasa, mae!
Amin!

Te iubesc, zgatie mica!

Un comentariu :