The true mystery of the world is the visible, not the invisible!
Oscar Wilde

duminică, 28 martie 2010

mozaic de zile (telegrame)
























De Bunavestire si de Florii bolnave.



Eli doarme cu manutele sub obraji, ca atunci cand era mica, mica.




A facut febra mare 2 zile apoi a vomat mult.



Facem tratament cu gentamicina. Vine la noi asistenta Cristina, mica, grasuta si vorbareata. Vorbeste foarte apasat si moldoveneste.




Am stat singure cateva seri, tati e plecat prin tara.




Am facut felcitari cu pui galbeni ca sa le trimitem de Paste, ne-am uitat la patinaj (campionatul mondial). La dans, canadienii au fost frumosi.





Ne-am luat carti si acuarele noi si-am pictat cu degetelele.



La scoala am premiat cel mai frumos caiet de teme. La Iasi, la bunici, telefonul e suspendat, au furat hotii cablurile de pe dealuri cu tot cu stalp, tot satul nu mai are ton. S-a catarat bunica sus, la meri, unde are semnal ca sa vorbeasca cu noi.



A sunat si Radu si-a vorbit cu Eliza: alo, Eliza, aloo? Stii cine sunt? Unchiu Radu! (emotionat)



Ne-a inflorit un cactus!



Duminica, targ de Paste, ne-am ales cu oua din lemn, carnati, pastrama, turta dulce si o bomboana pe bat. Tati i-a zis: esti un curcubeu pe la gura!




Dupa amiaza de duminica ploioasa si inchisa.

2 comentarii :

  1. Deci daca tragi linie si faci socoteala, este totusi MINUNAT! Lizuca va fi în curând din nou vesela si zglobie, va veti bucura din nou pe deplin de fiecare zi! Va doresc toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere