The true mystery of the world is the visible, not the invisible!
Oscar Wilde

vineri, 5 martie 2010

Vrei bradut?


Tati a venit acasa de la serviciu cantand jingle bells. Mi-a zis: scoate repede toate ornamentele de Craciun! Ca tot iti place tie Craciunul.

Eliza a fost de acord imediat sa facem bradul si sa vina Mosul.

Am iesit la cumparaturi, am innotat prin zapada, la Bacau ningeeee ca niciodata. Magazinul era plin de oameni si de copii. Presupun ca shopingul e anti-depresivul ideal pentru ninsoarea asta rece, deasa si fara de folos.

Ne-am luat fructe, ceaiuri, si alte cateva provizii pentru zilele ce vor veni. Am hotarat sa stam in casa, la povesti, carti, filme, joaca.

Ne-am petrecut seara impreuna. Eu cu ceaiul meu aromat, Eliza cu printesele ei din casuta roz si tati citind. Am ascultat Primavara lui Vivaldi. Na!

Vom sta in cazarma noastra calduroasa cateva zile. Pana apar din nou ghioceii la coltul strazii. Important e sa nu ma uit prea mult pe geam. E dezolant.

2 comentarii :

  1. Sunteti din Bacau? Super! Va simt si mai aproape :) Eu m-am nascut si crescut in Roman :)
    Si in Bucuresti ninge cu fulgi mari, dar eu sper ca se opreste in curand...Din pacate noi inca n-am iesit dupa provizii...si nu prea avem cum sa evitam...
    Dar cu muzica, mi-ai dat o idee - pun niste pink martini. Uite-asa! Front comun de rezistenta impotriva Babei iarna :)

    RăspundețiȘtergere
  2. stam in Bacau dar am copilarit in Iasi :)

    Pupici Ilanei!

    un Daaa mare pentru frontul de rezistenta impotriva frigului!

    RăspundețiȘtergere