The true mystery of the world is the visible, not the invisible!
Oscar Wilde

vineri, 6 august 2010

Numai pe corp

Eliza nu se spală pe cap. Punct. De parcă ar fi pedeapsa vieţii ei de fetiţă mică şi oropsită.
Am luat-o cu poveşti: uite ce păr frumos ai dacă faci baie, e mătăsos, aşa cum au prinţesele; numai vrăjitoarea cea rea are părul nespălat, murdar şi încâlcit... hai să ne spălăm!
Şi am spălat-o.
Azi am vrut să o spăl din nou. N-a vrut.
Ca să scape de mine, mi-a zis serioasă, înainte de a începe eu povestea veche:
acum vreau să fiu văjitoaie, să am părul murdar!

Un comentariu :

  1. :)) exista niste cozorocuri mari din plastic, cu o banda elastica in spate, foarte utile pentru mici vrajitoare. Si a mea incepe sa nu mai vrea spalata pe par si ma bate gandul sa cumpar una, numai sa gasesc si altundeva decat pe web ca e cam ciudat sa faci o comandade 35 de lei...

    RăspundețiȘtergere