The true mystery of the world is the visible, not the invisible!
Oscar Wilde

marți, 3 august 2010

Să am o casă


Am văzut un documentar despre crionică şi despre marea afacere a unor oameni de ştiinţă americani care promit reînvierea celor dispăruţi.


Mulţi oameni au plătit deja ca să-şi asigure viaţa de apoi, în timp ce stau scufundaţi în azot lichid şi aşteaptă ca ştiinţa să le repare celulele şi să-i învie.





Deşi nimeni nu garantează că acea persoană va mai funcţiona ca înainte, deşi nimeni nu-i asigură că societatea o va primi cu braţele deschise, fără suspiciuni...deşi e o nebunie macabră, mii de oameni vor să fie îngheţaţi şi apoi reînviaţi.







Nu mersi...eu urăsc frigul!



Şi apoi moartea e finită, ireversibilă, ireparabilă.
E un joc nebunesc această a doua viaţă.



Ar trebui să ne pregătim noi şi copiii noştri pentru această trecere, să o privim cu înţelepciune.








Aş vrea ca moartea să fie uşoară,
ca un zbor al sufletului peste locuri frumoase.
Peste Balcic sau peste Santorini.







Sau peste draga mea Toscana.

În Val d Orcia!








Aş vrea o casă
în Umbria sau în Toscana.





Aş vrea cărărui prin maci, dealuri cu plopi înşiraţi, podgorii dogorite de soare, un şezlong, cărţi, o bucătărie luminoasă, muzică, viaţă!





Aş vrea dragoste şi râset de copii, pisici, floarea soarelui,
castele în depăratere, miros de pâine de casă, de busuioc, de vin vechi.
p.s. Până atunci, locuim în Bacău, într-un apartament mic şi tratăm răceli de vară cu paracetamol şi multe sucuri.
Eliza e răcită cobză, dar îl aşteaptă pe unchiul Radu.



















2 comentarii :

  1. Sanatate multa Elizei!
    Si eu as vrea ce vrei tu...pacat ca totul ramane la stadiul de dorinta :( De fapt, e atat de frustrant incat imi ingrop adanc de tot astfel de dorinte...imi fac mai mult rau decat bine!

    RăspundețiȘtergere
  2. Trebuie sa faci cate putin din micile visuri! Sa mai alternezi realitatea cu visarea. Sper sa ajung in Toscana in august. Visez de mult.

    RăspundețiȘtergere