The true mystery of the world is the visible, not the invisible!
Oscar Wilde

duminică, 27 martie 2011

Domestice

Andrei se coace rotunjor şi leneş în pântece.
Eliza face pui, ca la Bambi, pune o jucărie de pluş sub ea, stă să crească puiul, apoi îl scoate, îl ia în braţe şi-i spune dulce şi serios: ce faci aici, mititelule! iar eu mă abţin să nu râd de motherhoodul ei.
Tati e la Constanţa, măsoară marea, cică, vor să facă diguri.
Eu trebăluiesc, şi citesc.
Aveam vrăfuită pe-aici şi o Biblie, mă uitam la însemnările din ea, făcute acum muuulţi ani, c-un creion negru, subţire, cu trimiteri şi pasaje preferate.
Am dat peste un pasaj din Proverbe:
Tărie şi farmec este haina ei (a femeii), şi ea râde zilei de mâine!

Să râzi zilelor... frumos spus!
Măcar să surâzi!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu