The true mystery of the world is the visible, not the invisible!
Oscar Wilde

duminică, 27 martie 2011

Drum istoric

Am fost cu elevii de la şcoală la Mărăşeşti, Mărăşti, Soveja.
Eliza a mers cu noi, a fost tare încântată de tunuri şi de mausoieu` ca un castel.

Eu nu. Totul e dărâmat, pe motiv că se construieşte, drumul vinului de la Panciu e găuros, iar Soveja, unde cică e cel mai ozonat aer...e o paragină.

M-au impresionat războinicii pictaţi în mausoleu, Eliza culegându-mi flori, şi un cal răsărit de nu ştiu unde şi luung privitor la mine şi eu la el.

Andrei a fost cuminte tot drumul, iar Eliza a vorbit întruna.

Un comentariu :

  1. of, nu mai puteam sa te citesc, credeam ca te-am suparat cu ceva...de-acum pot??!??
    esti mai bine, ti-a trecut raul?
    pupici

    RăspundețiȘtergere