The true mystery of the world is the visible, not the invisible!
Oscar Wilde

sâmbătă, 4 decembrie 2010

Calendar de Crăciun 4

Să decorăm hârtie pentru cadouri!


Am folosit metoda clasică, ştampile din cartofi, noi am avut dovleac, şi hârtie glasată autocolantă. A ieşit un set de hârtie pentru cadouri mici: cărţi, creioane colorate, CDuri.


Pe Eliza au colindat-o păpuşile, iar ea le-a dat bomboane. A fost o gazdă excelentă!
A. e mai mare acum, are şi urechiuşe, şi nu mă lasă să mai beau cafea ca înainte.

Diseară mergem în oraş să vedem aprinderea bradului.


3 comentarii :

  1. Ce frumos!
    Daaaar ai tuns-o pe Eli !!!!
    Si ii sta foarte bine! Imbratisari. Plimare placuta!
    Si cafea poti, dar decofeinizata...asta doar daca nu ti-e greata!Sau da????

    RăspundețiȘtergere
  2. Ah, si daca "A" o sa fie baietel, cum va fi urmarea lui A?

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, Mari, mi-e mai rau acum. La Eliza am fost foarte energica si m-am simtit minunat.
    Daca e baiat, il va chema tot cu A, Anghel.

    RăspundețiȘtergere