The true mystery of the world is the visible, not the invisible!
Oscar Wilde

miercuri, 8 iunie 2011

Curând

Peste două săptămâni mă internează pentru naştere. Când a trecut atâta timp de coacere şi de căldură...îmi va fi dor de mânuţe foşnăind pe dinăuntru.
Noaptea trecută n-am dormit deloc, m-am gândit la zeci de lucruri şi m-am întors pe toate părţile ca o balenă care înoată rostogolindu-se.
Eliza e mulţumită că, în sfârşit, doctorul îl scoate pe bebe, şi ea o să se uite la el în pătuţ.
Am mii de emoţii, ştiu că mă voi descurca, doar am mai trecut prin asta, dar...parcă nu mai ştiu nimic.

Îmi iubesc copiii!

Eliza a fost azi la primul ei consult stomatologic, a fost foarte cuminte şi curioasă, drept răsplată, a primit pe tricou un abţibild cu o prinţesă, pe care l-a purtat apoi mândră prin librărie, prin parc şi prin piaţă.

3 comentarii :

  1. o sa fie bine si o sa fiti curand toti 4 acasa, minunandu-va si roind care mai de care in jurul celui mai mic membru al familiei...o sa vezi...
    cred ca ra trebui sa mergem si noi (adica Diana) la prima vizita la stomato

    RăspundețiȘtergere
  2. Tinem pumnii sa treceti cât mai usor peste "eveniment" si sa va întoarceti acasa sanatosi.
    Felicitari Elizei pentru curajul de a înfrunta dr. stomatolog :) Este o adevarata "surioara mai mare" :) Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. o sa fie bine, ai sa vezi! tinem pumnii si asteptam sa il vedem pe omulet :)

    felicitari Elizei pentru curaj (Ioana mea e pasionata sa mearga la stomatolog - si asta de pe la 3 ani - i se pare super tare sa se uite medicul la dintii ei sau sa lucreze ceva pe-acolo... :) )

    RăspundețiȘtergere