The true mystery of the world is the visible, not the invisible!
Oscar Wilde

sâmbătă, 11 iunie 2011

Oraşul alb

Încă nu am născut, mă încearcă tot felul de sentimente. E o emoţie în aer, în jur, parcă sunt şi nu sunt pregătită. Mă învârt să pregătesc camera şi hăinuţele, fac liste şi vreau să simplific totul, la Eliza am fost mai cheltuitoare fără motive neapărat întemeiate.

Azi ne-am odihnit, ne-am adus aminte de Balcic, acum câteva zile ne plimbam prin grădina lui. Nu mă satur de el, de stâncile albe care coboară până în marea albastră, albastră, de castel, de amintirea reginei, de flori, umbre şi lumini. Şi de linişte. Într-un colţ, un ţambalist vesel ne-a cântat Hora Staccato.

Urmează alte zile, cu plânsete de băieţel nedumerit, cu nopţi treze şi cu rutină de casă cu copilaş mic.
Viaţa e un amalgam de stări. Vreau să le trăiesc pe toate intens, oricare ar fi ele.






Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu