The true mystery of the world is the visible, not the invisible!
Oscar Wilde

joi, 30 iunie 2011

Ploi

Duminică ploaie, luni ploaie, marţi ploaaaaieeee, miercuri...joi....ne-am săturat de toamna asta murată. Ne iţim prin balcoane, ne foim prin casă, citim, povestim, gătim. Şi o luăm de la capăt. Eu număr zilele, mai ales nopţile, că ălea-s mai crunte. Dimineaţă, pe la 5, voia să se dea jos, să facă ciorbiţă, îi curgea nasul şi plângea ca un crocodil.
Nu mai poate să doarmă, că are şi ea un bebe în burtică, şi plânge din toată răceala ei mofturoasă.
După un nurofen şi un documentar văzut cu ochii semideschişi, despre macacii din India, a adormit încălzită.

Dimineaţă mi-a spus că vrea să-i facă baie lui Andrei şi să-l ducă şi pe el la bâlci.
Că o să-l bage sub umbrela ei verde.

2 comentarii :

  1. Eva a avut un pisic in burtica, apoi a avut un bebe. Acum nu stiu ce mai are, dar o doaaare, si o dor si coastele si cere sa fie ajutata sa se intoarca de pe o parte pe alta:))
    Mie-mi plac ploile astea, e racoare si mi-e mai bine. In cateva zile de caldura am simtit ca ma sufoc

    RăspundețiȘtergere
  2. Şi mie imi place racoarea, dar fara ploi interminabile, Eliza nu+i facuta sa stea non stop in casa, si burtica mea nu+i in stare s-o enterteimenteze muuuult timp.

    Ea a fost mamica si a avut bebe, demult, demult, acum sunt eu mamica si am copilasi. Pe ea si pe Andrei.

    RăspundețiȘtergere