The true mystery of the world is the visible, not the invisible!
Oscar Wilde

marți, 28 iunie 2011

O săptămână

Sunt foarte obosită, cu Andrei planificat fix peste o săptămână, cu Eliza răcită şi acaparatoare. De parcă ar şti că în curând îşi va împărţi timpul cu frate-său. Mă exploatează mai mult ca oricând şi deja prevăd semne fluturânde de gelozie galbenă.
E cam furioasă pe burtica mea, că nu mai scap odată de ea şi că va veni acel frăţior despre care toţi o bat la cap, pentru care se foiesc prin casă, şi-i spală hăinuţele, îi desfac patul ei roz deschis, în care oricum n-a dormit mai deloc.

Ceva e în aer, şi se ţine după mine toată ziua, nu mă scapă din ochi, nu cumva să dispar undeva departe, doar eu şi bebe. Vrea totul de la mine, orice fac, e şi ea băgată acolo, şi vrea poveşti şi dans, iar eu am picioare umflate, lipsă somn, burtă dureros de mişcătoare şi mici nervi.

Aşa că, se face că înţelege, îşi ia cărţile sau jucăriile şi stă liniştită. Nu mult, imediat apare cu privirea ţintă spre mine: gata, ţi-a trecut burtica, te joci cu mine? cât mai durează, măi, o săptămână?



 Îmi spune că-i plac jocurile cu diferenţe, în care ea caută diferenţele dintre imagini.
Sper să vadă în curând şi diferenţele dintre sora mai mare, cu fratele în burtică şi sora cea mare, în toată puterea cuvântului, cu fratele real, plângăcios, acaparator de ţâţă şi devorator de timp mămicesc.

Of!
Sper să găsesc balanţa bună, să împart minutele şi secundele aşa cum trebuie, frăţeşte şi cu iubire.

3 comentarii :

  1. Ai s-o gasesti, iar Eliza va fi bine. Veti fi bine, impreuna. Iti promit! :)
    ps Sigur ca nu va fi floare la ureche, insa fii pozitiva, esti destul de inteleapta si echilibrata ca sa gasesti armonia necesara pentru voi toti.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sigur vei gasi balanta potrivita! Inceputul va fi mai greu, dar nu imposibil! Iar sora cea mare iti va fi de un real ajutor!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc de incurajari, dragele mele drage, sunt sigura ca aveti dreptate si experienta de a incuraja pe altii :)

    RăspundețiȘtergere