The true mystery of the world is the visible, not the invisible!
Oscar Wilde

vineri, 18 noiembrie 2011

de-ale mele

Să nu uit!

Andrei - în braţele mele, rotund, cărnos, cu pielea albă, raphaelian. Cu ochii rotunzi prin toată casa, atent la vorbele mele, la pisica de la geam şi la funze. Gângureşte apăsat, rostogol de consoane îngrămădite, grăbite.

Eliza - dansează la balet pe muzică de Crăciun. Chitară cu Silent Night şi ele piruete şi releveuri. Mi se roteşte sufletul odată cu ea, subţirea şi blânda noastă. Acasă, ea e profesoara de dans pentru păpuşi în poziţie de şpagat înşirate peste tot.

El - face liste cu treburi de trebăluit şi de rezolvat, printre cauciucuri, facturi, apometre, am loc şi eu, să mă ducă la un concert simfonic, şi în altă zi la pădure, să facem poze toamnei. Te iubesc!

Eu - am timp de huzur, cu plăcintă cu mere, copilaşi, muzică, citit, pierdut semnul din carte, recitit aceleaşi pagini de câteva ori, croşetat papuci, friguroasă ce sunt, vorbit cu fraţii la telefon, pregătit, aerisit, înveselit casa.



Să nu uit!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu