The true mystery of the world is the visible, not the invisible!
Oscar Wilde

miercuri, 31 martie 2010

activitati recuperatorii (de apartament)





























Intre timp…am scapat de raceala insa ne-am pomenit cu alergie la gentamicina - stomatita aftoasa. De data asta am refuzat antibioticul si o tratez cu rabdare si cu o solutie cu glicerina si alte prafuri si plante. O doare in partea stanga (acolo au aparut cateva afte) si cand vorbeste cu noi nu deschide toata gura ci doar putin. Vorbeste printre dinti ca mafiotii. De altfel, cand nu-si aduce aminte ca o doare gatul, e plina de viata.
Cred ca a ramas putin speriata dupa boala de 2 saptamani, cand suna interfonul imi spune repede: tanti dotor sa pece a casa ei!

Ca sa uitam durerea, ne-am plimbat prin oras, am hranit porumbeii cu covrigi, am aprins lumanari la Sf. Nicolae, am facut piata, ne-am targovit de ridichi, ceapa, mere rosii si un buchet de narcise.

Azi am lenevit amandoua (ca tot mi-am luat concediu ca s-o tratatez cu mana mea), am facut oite cu picioare din carlige, am cusut un iepuras dintr-un fular vechi, am ras, ne-am topait si-am scris la tastatura. Eliza recunoaste cateva litere: A, M, T, O. Scrie singura MAMA, TATA.


Tata e la Galati. Maine vopsim oua singure. Speram sa ajunga pana de Paste.

Cozonocaraie si alte manacaruri nu facem anul asta. Plecam toata saptamana la Iasi. Acolo ne asteapta totul de-a gata. O sa stam la aer curat, sa ne refacem!

perle lizucesti:
  • Eli – micul print!
    azi, cand ne-a razbit cretivitatea: fa-mi si mie o oita, fa-mi si mie o oita!
  • mancare minimalista!

    Aseara, inainte de culcare topaia cu un iepuras de la ferma ei de jucarie pe pijamaua mea alba cu buline negre: tup, tup! Iepuasu papa buine!


3 comentarii :

  1. sunt minunate creatiile, as vrea saam si eu rabdare, imaginatie si timp, poate ma va ajuta Diana in curand, adica mai peste vreun an. Multi pupici, sate faci bine lizuca si sa petreceti sarbatori minunate.

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumoase activitati! Uffff...imi pare rau sa aud de stomatita :( Si eu ma lupt cu asa ceva, tot in urma unui tratament cu antibiotic si e absolut ingrozitor!! Va dorim sa treaca repede!

    RăspundețiȘtergere