The true mystery of the world is the visible, not the invisible!
Oscar Wilde

joi, 29 martie 2012

de-ale ei. vorbe

inginerie vs. artă

- Vezi, Eli, aia e o antenă GSM, ne ajută să vorbim la telefon, îi arată Lucian un stâlp alb şi roşu pe un deal
- Daaa, parcă e un mărţişor!

  
hainele nu-l fac pe om

- Ce bine îţi stă cu geaca asta nouă! o admir din uşă gata de pleacare
- Daaa, îmi stă tare bine, Andrei eu sunt frumoasă şi am haine frumoase!
  Tu nu ai haine frumoase...
da` eşti frumos la faţă!

nume cu rezonanţă

În parc s-a jucat c-un băieţel Mihnea, şi-l striga: Mih-hea! Mih-hea
Acasă: tata, m-am jucat c-un băiat pe care-l chema...ăăă, nu mai ştiu, ca pe un măgăruş: Mih-Ha, Mih-Ha!

spune-mi ce mănânci, ca sa-ti spun ce vorbesti

- Andrei, dacă papi paste alfabet, poţi să vorbeşti multe cuvinte, nu doar ba-ba, ma-ma!

transformers

- Dacă mănânc biscuiţii ăştia mă fac un robot şi vorbesc bip, bip, bip!

comparaţii

La DR. OZ. o femeie care cântărea 500 de kg.
- Ce grasă e tanti aia, e grasă ca o planetă!

Un comentariu :